Turinoita elämänmenosta, ihmettelyä luonnon ihanuudesta, itse tekemisen ilosta.

perjantai 10. lokakuuta 2014

Martti -mopsin kurja elämä - Martti -pug is almost starving

Miksi minua ei kutsuta syömään? Näin unta, että toiset saivat jo ruokaa....vai oliko se unta?
Why don`t they call me? Where is my meal? I saw a dream, the other dogs were eating..or was it a dream?

Ei mitään! Jotain on vialla.
Nothing! Something is wrong.



Hei mamma olen nälkäinen, tosi nälkäinen.
Hi ma, I`m hungry, very hungry



Et sä huomaa, mä näännyn!
I`m starving, don`t you see!


Ei onnistu, täytyy yrittää jotain...
This doesn`t work, I have to try something..



Apua, mä kyllä kuolen!
Help, I`m just gonna die!



Mä olen kuollut :-(
I`m dead :-(


Nyyh, minut unohdettiin. Ne ei enää välitä..
Sniif, they forgot me. They dont care anymore...


Voi rakas Marttii...herätys..ruokaa. Tein sinulle munakokkelia, maistuuko?
Oh my love Martti, wake up. I made scrambled eggs for you..will you?


Yam,yam


Sika pöydällä ;-)
Pig on the table ;-)



Oh, elämä on niin kovaa. Väsyttää...
Oh, life is so tough. I`m so tired...




2 kommenttia:

  1. Oih, jo oli Martilla painajainen. Näin tämän sivupalkissasi ja oli pakko kurkata, että mitä ihmettä... Ensin ajattelin, että raukka on johonkin kokeeseen menossa, itsellä kun on näitä aamuja riittänyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps. Martti on hyvin vahva persoona. Ruokailu on yksi päivän huippuhetkistä. Ja se todellakin pähkäilee välillä seuraavaa siirtoa. Nuorempi tytär väittää että Martin päässä kuuluu silloin vain hur,hur...minusta taasen se juonii. Sillä on kaikki maailman konstit, kun se jotain haluaa ;-)

      Poista