Turinoita elämänmenosta, ihmettelyä luonnon ihanuudesta, itse tekemisen ilosta.

torstai 22. tammikuuta 2015

Mustan Pörssin verkkokauppa on virheestään hiiren hiljaa

Heipparallaa

Ei kuulunut Mustan Pörssin verkkokaupasta eilenkään mitään. Tuskin niillä on aikomustakaan ottaa yhteyttä. Maanantaista olen odottanut yhteydenottoa, kolmesta nettimyyjän lupauksesta huolimatta sieltä ei kuulu mitään.

Tarkastin tietoni verkkosivuilta, eikä mitään muutosta. Ei minkäänlaista aikomustakaan edes yrittää hoitaa asiaa.

Ollaan vain ihan hiljaa, ottamatta yhteyttä, että he eivät muka ole toimineet mitenkään virheellisesti. Ikään kuin he eivät olisi tehneetkään virhettä. En koskaan olisi voinut edes kuvitella tällaista tapahtuvan Suomessa, nyt sekin on nähty. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut mitään ongelmaa. Tavara tulee nopeasti, ja jos jotain epäselvää, palvelu toimii hyvin ja nopeasti.

Mustan Pörssin verkkokaupasta ei oteta edes yhteyttä.
Tältä firmalta en ole ennen verkkokaupasta tilannut. En osannut edes kuvitella näin ison ketjun verkkokaupan toiminnan olevan niin epämääräistä, ettei edes maksettua tavaraa lähetetä. Kun lähetyksessä on sattunut virhe ja tuote jäänyt lähettämättä, miksi ei otettu yhteyttä?

Että näin hämärää touhua edelleen ;-)) Kyllä tämä firma löi pohjat asiakaspalvelussa. Kameraa ei myöskään kuulu. Katsoin eilen tietoni firman sivuilta, uutta pakettia ei ole lähetetty ja kameroita on varastossa ainakin sivuston mukaan.

Näin toimii Mustan Pörssin verkkokauppa. Raha kelpaa, mutta maksettua tilausta ei toimiteta.

En uskalla lähettää laukkuakaan vielä takaisin, jos en saa rahojani ensin pois. Eihän tuollaiseen firmaan voi luottaa ollenkaan.
Jos kameraa ei tule, niin varmaan maksan sen laukunkin vielä moneen kertaan, vaikka lähettäisin takaisin. Odotan niin kauan että saan asiasta selvyyden ja rahani tililleni.

Ihmettelin myös laukun toimitusta. Laukku oli laitettu pelkkään pahvilaatikkoon. Rypistetty paperi vain lisänä. Sillä ei ollut mitään alkuperäispakkausta, ei edes muovipussia likaantumisen estämiseksi. Kaikki mitä olen muista verkkokaupoista tilannut, on aina olleet pakattu, vähintäänkin muovipussiin. Laatikot rikkoutuvat usein postin kuljetuksissa ja tällöin on vaara, että tuote likaantuu.

Ehkäpä illalla olen asiassa viisaampi.
Kiitos lukijat kannustavista kommenteistani. Kiitos myös plussan puolen lukijoille.

Mukavaa kuulla, että asia kiinnostaa ja olette"hengessä mukana". Odotan suurella mielenkiinnolla mitä selitystä verkkokauppa tarjoaa. Tämä on täydellisesti ja kokonaan heidän mokansa ja pyynnöistä huolimatta, heillä ei ole aikomustakaan asiaa hoitaa.

Puhelinsoitolla olisi kaikki tämä ollut estettävissä ja hoidettavissa. No ilmeisesti siellä menee "liian hyvin".

Hauskaa päivän jatkoa kaikille. Ilmoittelen heti kun asiassa tapahtuu etenemistä ;-)

12 kommenttia:

  1. Joko sä olet Kuluttajasuoja asiamiehelle ilmoittanut?
    Kannattaa tehdä se.
    Musta Pörssi nettikaupan toiminnasta on nyt maine mennyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ottivat tänään yhden kerran sähköpostilla yhteyttä.
      Siitä on tuossa uudemmassa tekstissä. Outoa touhua on.
      Kiitos kommentistasi Sisko :-)

      Poista
  2. Ikävä lukea, ettei mitään edistystä ole tapahtunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuulento, nyt lisää tekstiä uudessa postauksessa:-)

      Poista
  3. aargghhh tämä ei voi olla totta! Missä se kamera on, ei kai kukaan ole vetänyt välistä... Hiljaisuus voi toki johtua, että tutkitaan, mutta kyllä tulisi laittaa välikommenttia. Kenties konkurssiin menossa koko laitos ja kukaan ei välitä.... Ja juu näitä pakkaamisia en aina ymmärrä. Se omakin rasia klommoilla, koska oli pohja suoraan pahvilaatikkoa vasten. Kiireessä hutkitaan ja sitten tutkitaan. Jään taas jännityksellä seuraamaan tätä kauhuepisodia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia, ei sitä ollut olemassakaan. Myytiin ei oota, vaikka väitettiin varastossa olevan 9kpl. No yhteyttä ottivat aamulla kerran, saa nähdä kuuluko huomena mitään.

      Poista
  4. Ei oo totta! Voi herran pieksut mitä toimintaa!!!! Toivottavasti tämä päättyy kuitenkin hyvin, arvaan että kiehuttaa!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiehuttaa kyllä vaan jospa se nyt etenee ja saan rahani pois.Kiitos kommentistasi:-)

      Poista
  5. Ota ehdottomasti yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, sieltä saa neuvoja kuinka kannattaa toimia!
    Tsemppiä, toivotaan et kaikki päättyy kuitenkin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuitiina, ehkä se nyt alkaa purkautua ja saan rahani pois :-)

      Poista